Follower

Jom KLIK2

Mar 3, 2015

Promo Mac 2015 - ESP

Cinta hati saya sejak 2013.

Sudah tentu esp. 

Bila dh berganjak usia 30-an, saya tercari2 suplimen utk diri. Saya xnk cantik sgt tp saya nk sihat. 

Esp dgn kajian klinikal yg memiliki kualiti protin yg tinggi dgn mengunakan kacang soya yg mengandungi non-GMO. Kdgn 850g (1tin esp) dihasilkan dr 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera & boleh tahan lama.

Lg best bila 1hidangan esp ni bersamaan 2x ganda daging, 4x ganda telur, 12x ganda susu yg rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric & sgt mudah diserap oleh tubuh kita.

Serius!!!

Esp bukan sekadar utk tenaga tp utk kecantikan. Bonus lain dr esp ni, rambut saya dh xde kelemumur & dah kurang gugur. Kuku makin lawa.Cantik muka, cantik kulit, cantik rambut, cantik kuku & cantik bentuk badanItu yg saya dpt dr esp.

Dan 2014, saya tambah suplimen kesihatan dgn amalkan Vita E & Vita C.Vita E ni dibuat dr minyak soya organik & minyak biji gandum. Manfaatnya melindungi hati, anti penuaan, anti-oksidan, baiki arthritis, menghalang keguguran & memperbaiki parut.

Manakala vita C membentuk kolagen, memperbaiki simptom pendarahan, tingkatkn sistem imun, memerangi kanser, mecantikkan kulit, perbaiki insomnia & kekalkan kolestrol sihat.

Saya xminta cantik tp saya minta sihat.

Alhamdullilah, syukur dgn rezeki saya dapat sihat & bonus dapat cantik.

No comments: