Follower

Jom KLIK2

Feb 4, 2015

Tak perasan sakit dh tiada

Sy baru pas bc testimoni kawan psl ostematrix.

Saya pun ada pengalaman jatuh moto tertiarap dgn member. Ms bljr kt u. Saya cedera kt ibu jari kaki shj...kira mmg xserius lgsg. Umur 20an,...apa nk sakit kan. Lps kejadian tu, sy masih mampu bermoto dr UKM bangi hingga UIAM gombak...relex brader...brader relex...hihi...

Mmg xsakit...dh 1bln br ngurut. Xde kesan apa2 lah kan.

Rezeki jodoh diusia 24thn...rezeki ank pun cepat...alhamdulillah.

Ms preggy br la rasa sakit yg amat dikwsn tulang punggong. Hingga ada ms xboleh berjln lgsg. Benda ni jd bila time ngandung je.

Nk jd rezeki lg, ms preggy no4, kawan adiahkan ostematrix. Mula ambil ms kandungan 5bln. Mmg xskip ambil ostematrix tp saya kurangkan dos. Maklum lah, kwn bg adiah. Nnt habis camna kan. Hihi

Bila dh bersalin. Dikenang blk tempoh kehamilan yg ke4 ini mmg sgt mudah. Tiada masalah sakit di kwsn punggong & xboleh berjln. Tiada kencing manis coz ms hamil ke3 saya ada kencing manis. Tidak berlaku kejang kaki atau tarik mengkarung. Yg best nye, jiran2 xpercaya yg saya dh bersalin sbb sy sgt aktif & bersalin awal 19hari. Dh la msk spital kul 7am & 7.26am sy bersalin. Dan 7pm hari yg sama sy dpt keluar hospital & blk ke rumah.

Mungkin kita rasa ralat utk keluaran RM utk dptkan sebotol supliment. Tp jgn lupa, kita digalakkan berikhtiar utk kesihatan yg lebih baik agar kita dpt lakukan amal ibadat sbg bekalan utk akhirat kelak.

Boleh tanya sebarang soalan dr saya;
Badariah Binti Umar
017-6813489
Sms.WA.Telegram
SR Supervisor Feb 2015

No comments: