Follower

Jom KLIK2

Feb 4, 2015

Happy birthday to me ( 3 February)

Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah

Allah SWT beri kesempatan kpd saya utk bernafas di usia 34thn.

Allah SWT murahkan rezeki saya sehingga kini disamping suami, ank2, saudara mara & rakan2.

Allah SWT berikan ujian agar saya lebih kuat utk teruskan berusaha.

Allah SWT telah tentukan Asmah Binti Mat Darus & Umar Bin Said mak abah yg sgt sgt sgt (xterzahir dgn kata) mulia martabat mereka dimata saya.

Terima kasih pd mak dan abah yg telah melahirkan, menjaga, mendidik & bersabar dgn kerenah anak bongsu tunggal perempuan ini.

Wpun mak dan abah tidak akan dpt membaca apa yg saya tulis, tidak akan dpt mendengar apa yg saya cuba sampaikan, saya akan tetap mengucapkan, alhamdulillah & al-fatihah kpd mak & abah.

Doa & titisan air mata yg amat merindui mu, mak & abah.

Mak...
Abah...
Tunggu kami, anak2 mu & cucu2 mu di dlm syurga Allah.

Kerinduan memuncak yg dizahirkan dgn air mata & bacaan Yassin.

Al-Fatihah buat
Allahyarham Umar Bin Said
(3/1/1933 - 9/8/1991)
Dan
Allahyarhamah Asmah Binti Mat Darus
(3/8/1948 - 27/5/2013)

No comments: