Follower

Jom KLIK2

Nov 29, 2014

Saya on Saturday Blues

Apa jua benda yg kita nak...akan ada pilihan.

» Saya pilih utk bersuplimnt utk bantu kesihatan.
» Saya pilih perniagaan utk tambah pendapatan.
» Saya pilih jahitan utk mahirkan hobi saya.
» Saya pilih memasak sbb ank4 & suami suka makan.

Semua ini pilihan.
Kalau pilih & malas, rugi juga jawapannya.

Suplimnt shaklee ada pilihannya.

Nak suplimnt shaklee, boleh ikut budget berapa yg mampu.
- Saya akan bantu.

Apa yg korang inginkan dr suplimnt shaklee, inbox Badariah Binti Umar 017-6813489.

Jgn segan. 
Kita boleh bincang.
Boleh folo Instagram bada_umar atau fanpage SeriVitamin utk terus dptkn info terkini.

Tq

3 comments:

aquarius morius said...

Blogwalking sambil baca entri. :)

Aquarius recently post : Bagaimana akhirnya saya berjaya atasi masalah rambut

gugur

Diana Rashid said...

Apa perkara yang kita lakukan sebab minat,InsyaAllah akan berjaya.>:)

Bada Ariff said...

Tq aquarius morius
Salam perkenalan :)

Diana..
Itu la..
Mcm menjahit tu hobi tp skrg dh jd sumber income lak...alhamdulillah

;)