Follower

Jom KLIK2

Sep 21, 2014

Korang...korang...jom biz sesama dgn saya ;-)

happy sunday & tomorow is monday.

kita kalau serius nk biz...plzzz jgn malas.

jika kesibukan jd alasan...mmg kita xakan kemana2.

mcm saya...dok umah jd ank. suami bg elaun bulanan tp saya x suka just duduk tgk ank je.

lgpun dr pglmn  saya sendiri dgn ank2 sedang membesar ni...mereka sgt teruja tgk ibu jg mereka sendiri & bz dgn biz mak diaorg ni.

saya xde la buat shaklee 100%. saya masih ada biz jahitan.

jom kita ubah cara pemikiran kita wpun kita ada gaji/elaun tetap tp xsalah utk kita cari pendapatan lain dgn niat kerana Allah utk bantu pasangan kita ringankn beban perbelanjaan yg semakin meningkat.

oooppsss...
terluah perasaan pulak...
hihi...

jom jd ahli shaklee
saya SID 1068887,
Badariah Binti Umar (FB), 017-6813489
akan bantu rakan2 yg ingin berjaya spt jutawan Shaklee yg lain

2 comments:

Diana Rashid said...

saya pun dok umah saja tak kerja ,masih buat bisnes kecil2..jual biskut,jana duit dengan blog..bukan dok goyang kaki je..heheheh

Bada Ariff said...

slmt hari raya diana...
sebenarnya dok umah lg mcm2 kita leh buat duit...hihihi