Follower

Jom KLIK2

Jul 10, 2014

Supliment utk ibu menyusu bayi

Assalamualaikum.

-susu ibu kurang
-ibu sgt letih
-ibu tak cukup masa utk sesi pum yg lama
-susu ibu kurang pekat
-bayi minum byk tapi tak kenyang

antara masalah yg sering dihadapi oleh ibu2 yg menyusu bayi. saya sendiri pun tidak terkecuali. saya mula mengambil supliment utk memastikan hannan menerima nutrisi yg secukupnya sehingga berusia 2thn. lgpun saya tidak bekerja. serba sedikit ia dpt menjimatkan jumlah perbelanjaan suami jika hannan minum susu formula.

sejak mengamalkan 3beradik supliment super ekonomi ini sejurus slps bersalin, saya sgt bersyukur kerana hannan telah menerima hak yg sepatutnya.

saya masih meneruskan pengambilan set ini & skrg saya dapati badan saya semakin "kejap" @ fit. apa tidaknya, saya skrg memakai baju saiz S dibhgn dlm dan dilapisi baju saiz L dibhgn luar. masih ramai yg menyatakan saya tetap nampak kurus & body "cutting" tidak spt ibu ank 4 :-)

Dgn set ini, ia sgt membantu saya sbg student full time. skrg saya perlu buat stok susu utk hannan. selain itu, badan jd cergas.

ringkasannya, ostematrix adalah kalsium, esp melicinkan kulit serta memekatkan susu &manakala alfalfa sbg agen pengalak susu.

ada yg berminat utk mencubanya???

sms/whatsapp 017-6813489
FB page ;- Seri Vitamin

InsyaAllah anda pasti puas hati dgn hasilnya.

amin

No comments: