Follower

Jom KLIK2

Jul 31, 2014

Slmt Hari Raya

Assalamualaikum.
lama xupdate.
susun saploh jari.
Ramadan saya yg sgt penat.
wpun ambil suplimnt Shaklee tp saya tetap spend time utk diri ini tido on time.
maksud saya, office hour di klas jahit.
blk terus msk n uruskn bby hannan.
dah berbuka siapkn diri utk beribadat wpun xfull 30hari, terasa lompong yg sgt luas. Ya Allah, ampunkn dosa ku.
tido kena kul 10mlm.
jika terlajak, alamat xsahur.
Allah masih sygkn kami, tahun ni kami sekeluarga dpt bgn bgn sahur penuh. ganjaran lain, ank no2 saya juga puasa penuh. ank sulung bocor 1hari coz demam.

saya juga nk ambil kesempatan utk mohon maaf zahir batin sepanjang berblogging sejak 2008. bermula dr personal blog dan skrg saya berniaga supliment shaklee serta supliment qaseh gold. dlm masa akn dtg saya akn masukkan produk hasil jahitan saya sendiri. saya ada wujudkan 4 FB fan page iaitu :-
~  SeriVitamin utk segala suplimmt shaklee & qaseh gold,
~ SeriJahitan utk hasil jahitan yg skrg dgn produk barut, bedung & tuam bayi.
~ SeriLazzat utk himpunan rezepi dulu, kini & selamanya
~ All About Us utk semua update blog ni.

No comments: