Follower

Jom KLIK2

Jul 14, 2014

Diri Saya Yang Anggun

hati berbunga2 bila dh ramai ckp saya dah kurus.

alhamdulillah.
saya ambil shaklee bukan kerana saya sakit tp sbg mkn tambahan atau supliment.

bila usia meningkat ditambah dgn pelbagai tugasan sbg wanita, isteri, ibu dll saya memerlukam sesuatu utk menampung kekurangan nutrisi akibat kesibukan dgn tugas harian. Energizing Soy Protin atau ESP, telah memberikn saya susuk tubuh yg anggun. kenapa anggun? sbb saya sudah 30-an & memiliki 4ank kecil. agak pyh utk miliki susuk tubuh anggun jika baru 5bln melahirkan bayi. 

diringkaskan, saya amalkan shaklee secara konsisten sejak oct 2013, slps menjadi ahli. saya dpt merasai setiap shaklee promo setiap bulan dgn harga sgt2 murah, merasai harga ahli yg sudah pasti, serta bonus bulanan. selain itu, pabila saya sbg distributor dibwh naungan jutawan muda shaklee, saya telah diajar utk lebih kuat beribadat & tingkatkan amalan rohani dgn dekatkan diri dgn Allah SWT.

alhamdulillah
alhamdulillah
alhamdulillah

kesyukuran yg tidak terhingga.

tak rugi utk bersupliment.
jgn tgu sakit baru nk berubat.

tepuk dada,
tanya iman.

inbox SeriVitamin
sms.whatsapp 017-6813489
utk sesi soal jawab serta urusan pembelian

No comments: