Follower

Jom KLIK2

May 17, 2014

Herbal Blend Multi Purpose Cream

Antara kegunaan Herbal Blend yg ajaib ni?

1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga
Testimoni Cusomer
: Inilah tujuan asal saya membeli Herbal Blend. Kesian tengok Zakwan menggaru kerana kulitnya yang kering akibat eczema. Setiap masa saya sapukan, dan dengan Herbal Blend, Zakwan boleh tidur lebih lena. Dan kadang-kadang Balqis pun nak juga, sebab gatal kena gigit nyamuk.. :)

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
Tumit kering dan pecah sememangnya menjadi masalah saya sejak dahulu lagi. Pernah cuba macam-macam jenis krim mahal di farmasi. Tapi, tak berapa nampak hasilnya. Tapi, sekali dua cuba Herbal Blend, memang puas hati. Lembut je tumit tu. :)

3. Ubat luka / lecur
Boleh guna ganti minyak gamat. Seeloknya ada satu herbal blend dalam rumah, bila ada luka je, cepat baik. Terhiris pisau? Kena cakar kucing? Terkena minyak panas? Semua pun boleh...

4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
Memang dah terbukti, bila ada luka pada puting akibat gigitan anak, pedih yang teramat.. Jadi, lepas ni, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, kena ada herbal blend di sisi.. :) Herbal blend ni sangat natural, jadi jangan risau.. Tiada bahan sintetik dan dijamin selamat.

5. Menghilangkan parut
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah akan pudar dan hilang...

6. Ruam pada bayi
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Bayi kan masih kecil, kulitnya baru sahaja hendak sesuai dengan alam ini. Jadi, sapukan sahaja Herbal Blend. Ia akan melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam. Jangan sapukan krim steroid tau! Kesian bayi tu...

7. Losyen harian
Saya juga gunakan sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut.. Herbal blend tidak berminyak. Jadi sememangnya selesa.

No comments: