Follower

Jom KLIK2

Apr 29, 2014

Energizing Soy Protin

Assalamualaikum.
Mari kita fahami ESP ataupun nama Energizing Soy Protin. Berbentuk serbuk yg perlu dibancuh sblm diminum. Pelbagai khasiat diperolehi drpd setiap bancuhan yg kita minum.

ESP sesuai utk semua.

TESTIMONI SAYA- PN. BADARIAH BT UMAR

Ingin saya kongsi pengalaman ESP saya.
saya mengambil ESP semasa hamil.
alhamdulillah, kencing manis semasa hamil tiada & saya perolehi berat badan yg sesuai dgn kandungan serta extra tenaga sepanjang hamil & sewaktu melahirkan. kehamilan sblm ini saya mengalami kencing manis
& berat badan yg melampau. sms proses bersalin pun, alhamdulillah Allah permudahkan saya dgn hanya 26minit didlm labour room utk proses kelahiran secara normal. mmg terasa tenaga yg sgt luar biasa. proses kelahiran ketiga-tiga anak sblm ini, mmg mengambil masa berhari-hari & ia begitu menyakitkan serta tenaga semakin berkurangan kerana kesan drpd tempoh sakit lama.

Manakala keadaan bayi saya yg berbeza dr segi kulit bayi saya sangat putih & gebus. Bayi ke4 saya ini sgt berbeza dgn abg2 & kakak dia sblm ini.

Apa jua yg terjd, semuanya dgn izin Allah SWT.

disamping kita berusaha dgn supliment SHAKLEE secara istiqamah , jgn dilupakan utk memohon dr Allah Yang Maha Agong.

sekarang saya masih meneruskan pengambilan ESP setiap hari utk proses penyusuan bayi secara exclusive sehingga berusia 2thn.

utk merasai nikmat & kelainan ESP,
sms.whatsapp 017-6813489 {badariah bt umar}
fb page : Made By Bada
fb personal : Badariah Binti Umar

RM 150 (exluding postage).

No comments: