Follower

Jom KLIK2

Mar 1, 2014

Pulut kuning & daging rendang hitam

smlm kan 28 feb & merupakan due date 4th bby ni.

*****flashback story*****
kak mah (jiran) : bada...tman kita nk buat kenduri kesyukuran pd 28 feb
saya : ok kak ..eh..itu tarikh due sy. kalau bersalin awal...sy nk tumpang kenduri juga.
kak mah : yer ke...bby..cepat kuar awal...

boleh kan wish kt bby camtu...kihkihkih.
*********

saya mcm dok harap bbg lahir 3 feb sbb birth date saya 3 feb...kuikui..tp ms tu 36wks pun belum cukup...so risau lak..

********
saya Shaklee independant distributor. leh dptkn pelbagau vitamin shaklee yg mesra alam, berkesan & selamat. semestinya kawan2 akan merasai harga saya.
********

pastu pulut kuning & rendang itam daging ni sebahagian menu kami sekeluarga utk jiran2. saya jamah sikit wpun smlm dh 20hari berpantang.

kenduri besarnya waktu mlm. mcm2 menu ada termsk sate, kambing dll...xtermkn.

kami je saje buat pulut kuning utk minum ptg. dlm hati kami suami isteri, bersyukur dgn rezeki Allah bg dimana bby ke 4, areefah asma hannan selamat dilahirkn pd 9 feb & sihat. pastu biz shaklee yg saya join hinggakn bln ke4 (oct 13-jan14) sy naik rank ke sup disamping jualan jahitan barut bedung saya yg berapa kali out of stok. pastu ank sulung saya, akmal dh baca Al-Quran. pastu lg, loan umah kami berjy ditukarkan dr bank islam sgt2 tu kpd cimb yg offer skim islamic tp xde caj merapu meraban. InsyaAllah suami saya nk buat SOHO utk saya sblh umah ni serta ruang utk terima customer offline utk urusan shaklee ataupun tempahan jahitan. akceli, sugguh byk rezeki yg Allah limpahkn pd kami. Alhamdulillah.

No comments: