Follower

Jom KLIK2

Mar 3, 2014

Kita yg mengejar

hari ni dh 3 mac. sungguh cepat masa berlalu.  aktiviti saya semakin sibuk wpun ms berkampung didlm umah yg berbaki 21 hari lg. tempahan jahitan semakin byk. sy dh ckp yg nk mula menjahit bulan jun tp nampak gayanya, cuti sklh bln mac ni dh kena dating ngan mesin jahit.

rezeki kerja dr umah kita xdpt jangka. ada kala byk...ada kala sedikit tapi ia tetap ada. saya ada buat ready stok produk Shaklee, Cosway & Qaseh Gold. ptg smlm, makcik dtg umah nk melawat bby asma hannan & nak ambik stok chew vita c utk ank2 dia<<<--- sepupu sy ler tu. dh nyembang mcm nk runtuh umah. masa nk ambik dia tgk ready stok kt brg2 yg tulis td. tuptup dia nampak Cosway NutriJuice perisa Manggo. terus dia hangkut sebotol. rezeki...syukur sgt2. saya pulak suka beli jika ada promosi di Cosway beli 3 free 1, mmg saya borong. Brg Cosway yg sentiasa ready stok kt umah ni sabun cuci pakaian Power Max & jus air Nutrijuice. produk lain, bila order baru saya beli.

mcm Shaklee pulak, saya gunakan duit bonus Shaklee utk beli brg ready stok. selalunya org2 kem PLKN sblh umah ni dtg beli. sok nk ge kursus, mlm baru perasan supliment dh abis.

mudahan niat saya utk kesejahteraan kwn2 dgn pengambilan vitamin/supliment Shaklee dipermudahkan.

bulan ni ESP harga promo. mmg nk pensan tgh harga promo.

jgn lupa, barut & bedung ready stok yg saya jahit sendiri sblm.bersalin masih ada lg. jual murah2, selebihnya niat sedekah ke atas new born bby ;-)

sms.whatsapp 017-6813489 kalau nk tanya psl jahitan, Shaklee, Qaseh Gold (Produk Makanan Sunnah) & Cosway.

6 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum sis, wahh berbisnes ya. semoga sentiasa murah rezeki ya.. jaga kesihatan baik-baik ~~~

Mel said...

wahh bagus ni dalam berbisnes secara tak langsung kita jaga juga kesihatan diri kita..moga murah rezeki >_<

Bada Ariff said...

waalaikumsalam...amin... :-)

Bada Ariff said...

itu la mel..asalnye mkn supliment utk diri...bila berkesan br berani nk jual...

bidang jahit ni mmg minat sgt... :-)

insyaAllah mel...sama2 kita kongsi rezeki kt bumi Allah..

D_08 said...

Alhamdulillah.... makin bertambah2 rezeki mike/... tahniah..... sealgi mampu buat le..... bagoih jugak mike juei supplement Shaklee ni.... sambei juei.. sambei mike jadi testimoni.....

Bada Ariff said...

syukur...amin...
nk jual apa benda pun...kita cuba dulu...tul kan, en d??


hihi