Follower

Jom KLIK2

Mar 20, 2014

cara saya ajar bby minum botol.

mula2 nk mohon maaf.
sbb saya susahnya nk reply komen & nk komen kt post kwn2.
sgt limit betul bila viewing thru hp.
doakan kawasan umah sy ni ada streamyx. sy skrg dok kwsn kg sgt sampai streamyx pun xado.
sobsob
tetap syukur.
wpun ada broadband je
alhamdulillah bisnes on9 saya tetap berjln spt biasa.
amin.
>>>>>>>>>

hari ni nk cete psl pilihan puting botol utk bby.
2hari sblm ni sy cuba bg asma hannan minum susu dlm botol & dia REJECT!
sejak 2 menjak ni saya suka dgn simbol >>!!!<< hihi

pastu smlm sy xbg langsung & hari ni saya test.
alhamdulillah dia nk.
sy pilih waktu dia lapar sgt.
dan yg pasti jenis puting spt ini.

buat ms skrg,
hanya teori ini je yg saya nampak.

harap2 boleh digunakan oleh ibu2 yg rungsing sbb ank tanak botol padhal dh nak naik keje slps cuti bersalin.

puting ni jenama fiffy & harga xsilap RM 6.90 /2 unit. xperlu nk beli yg mahal2 spt MAM, TOMMIE TIPPIE tp kalau duit byk...sila lah beli.

baik ko saving duit tu.
xlama lg kita bakal ngadap krisis kewangan.

<<<<<<<<<
#esp shakler harga tak normal masih berlangsung.
dijangkakan isnin ini stok esp akan habis langsung.
rugi jika borong skrg.
nextmonth harga esp akan jd normal.

pm.sms.whatsapp
017-6813489
bada

2 comments:

D.Shahril Hakime said...

mula2 mesti payah.... sbbnye deme udah basa dengan ibunye..... masalah bila ibu yang berkoje.... nak pisah susu ni...... kena cari puting yang hampir sama.... baghu baby nak.... errrr...pengalaman awok dengan Mem awok.....

Bada Ariff said...

itu la...ank sy yg no3...pyh benor...tp yg no4 senang pulak...suka hati dia je

hihi...