Follower

Jom KLIK2

Dec 28, 2013

CINCH SHAKE: CARA TERBAIK TURUNKAN BERAT BADAN

Oh No!! Cinch Shake dah habis..harus restock ni..

Banyak cara nak minum dan suka cara ni sebab selain utk jaga diet, sekaligus dapat kecantikan kulit dan sangat sesuai untuk ibu menyusu.

Hari ni nak cerita pasal Cinch Shake ni ha..selalunya orang nak cepat turun berat sampai sanggup cuba pelbagai jenis pil, dan cara yang belum tentu keselamatannya..jangan gitu ye, badan kita ni nak pakai lama jika diizinkan Allah. Jadi jangan merosakkan badan ye.

Kebanyakan kita selalu mengamalkan diet seperti:
~ diet segera
~ produk pelangsingan
~ diet tinggi protein
~ diet rendah kalori
~ diet karbohidrat
~ diet suppusat pelangsingan badan
~ rawatan pembedahan

Tapi kebanyakannya gagal sebab ~ kekurangan nutrisi
~ tidak berdisiplin
~ sukar mengikuti
~ hasil yang lambat
~ kandungan tidak selamat
~ merendahkan kadar metabolisme

sudahnye..diet yo yo oo jelah

Ramai orang tak sedar, bila kita diet, cepat hilang berat badan kan..bukan main happy lagi tapi kita tak sedar yang sebenarnye berat yang hilang tu bukan lemak, tapi air dan otot..kesannya bila kita berhenti diet tu, badan dah hilang keupayaan untuk membakar lemak seperti sebelumnya dan merendahkan kadar metabolisme badan.Pada kebanyakan diet, anda kehilangan lemak dan otot. Ini menyebabkan anda kehilangan keupayaan untuk MEMBAKAR LEMAK, DAN MERENDAHKAN KADAR METABOLISME. 
Bila anda tidak meneruskan lagi diet tersebut, anda tidak boleh membakar kalori seperti sblm ini malah BERAT BADAN ANDA SEMAKIN BERTAMBAH. 

Apa kesan kalau metabolisme rendah?
Metabolisme ni proses penghasilan tenaga..kalau otot dah takda, macam mana nak tukar lemak2 tu pada tenaga, sudahnya terkumpullah dalam badan, elok2 nak kurus, jadi makin gemuk pulak huhu

KENAPA CINCH SHAKE?
Ok here the best part. Cinch shake ni berbeza dengan protein diet lain dan pastinya sangat berkesan..

kenapa??
~ Diperkaya dengan Leucine
~ kekalkan jisim otot
~ tanpa lemak

Hilang berat daripada lemak Terbukti secara klinikal

Keistimewaan Cinch Shake Mix Shaklee

[✔] Menyimpan otot sedia ada dan memelihara otot dari rosak
[✔] Membakar lemak yang tidak diingini
[✔] Mengurangkan inci yang tidak diingini
[✔] Makanan segera untuk mereka yang aktif
[✔] Tinggi kandungan serat dan memberi rasa puas dan kenyang
[✔] Mengandungi nutrisi lengkap untuk memelihara keseluruhan kesihatan
[✔] Diperkaya dengan leucin untuk memelihara otot
[✔] Merupakan meal replacement yang sihat dan mengenyangkan 

Didatangkan dalam 3 perasa enak (coklat, vanila, cafe latte)

”Dalam percubaan awal, saintis Shaklee menguji formula proprietari yang dipertingkatkan dengan leucine. (leucine merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat dalam protein tertentu). Program ini telah menunjukkan dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak (lean mass muscle). Mereka yang mengikuti program ini telah kehilangan lemak, berat, inci pada masa yang sama sekaligus mengekalkan otot mereka”

Jadi, bila nak diet tu, kene tengok2 jugak ye..jangan sembarangan..buat pilihan yang bijak. Ada pulak yang mengadu dah ambil cinch tapi tak kurus..ha..meh2 nak bagitahu, produk apa pun yang kita ambil, syarat utama kene jaga ye

- Makan kerap dalam jumlah yang kecil
- Bersenam (wpon senaman ringan) minum air dengan banyak (3-4L sehari)
- Berdisiplin!
Kalau minum cinch tapi nasik 2 3 pinggan tak jadi yang oi..ni produk Shaklee, bukan Magic2 tau..hehe so,

KEEP MUSCLE U HAVE
BURN FAT U DON’T NEED
LOSS INCH U DON’T WANT

**************
Hubungi Agen Shaklee : -
Name : Badariah Binti Umar
SID : 1068887
FB : Badariah Binti Umar
FB (p) : madebybada
sms/whatsapp : 017-6813489

No comments: