Follower

Jom KLIK2

Oct 17, 2013

Cosway

Saya nk share cete psl sabun basuh yg sesuai utk ank2 sklh. Terus terang, saya bukanlah seorg ibu yg rajin memberus/menyental baju putih sklh ank2. Saya hanya sental bila cucian hujung minggu. Hari2 biasa, saya campak dlm wm jer. Bila campak dlm wm, saya akn mskkan sesudu sabun serbuk (yg kotak biru). Saya setting wash aje. Bila cukup wash, wm akn stop & baju dlm wm tu sy biarkn dlm 30mnt. Pastu baru la sy setting utk wash hingga spin hingga siap boleh disidai. Hasil rendaman 30mnt tu, nampak la kotoran tu berkurang (idak ler ilang langsung). Jd keje sy ringan sikit la, kena la dgn sikap "m" kansss :-)

Lg 1, utk cucian kasut sklh pulak bolehlah digunakan sabun kotak merah tu. Mmg power, kata jiran sy sbb saya belum cuba, hihi...

Rupenya, brg utk umah yg cosway "offer" mmg terbaik wpun harga dia mcm lebih sikit dr kedai.

Dish wash & softener dia masih dr testimoni lg. So far mmg +ve.

Lupa lak, jus manggo dia pun...terbaeeekk...kata boboiboy...


No comments: