Follower

Jom KLIK2

Jul 14, 2013

Coq Kembung Kuah Kacang


Alhamdulillah. utk ke2 kalinya sy membuat doh donut tp bukan utk buat donut tapi nk buat coq kembung. doh masih mengembang. coq kembung ni mcm cakoi tp rasanya lg sedap sbb dicicah dgn kuah kacang. semuanya sy buat sendiri. apakan daya, mak dh xde jdnya kalau teringin nk makan kena la msk sendiri. masa arwah mak ada, ckp je...tgk dh siap boleh ngap. syukur juga, arwah mak tinggalkan sedikit skill msk pd sy. 


doh donut tp akan jd coq kembung. nk buat burger malaysia pun boleh

kuah kacan yg terlebih kacang. itu yg nampak pekat.

sejak Ramadan, tekak sy rasa xsedap sgt. tak tahu la. mkn pun ala-ala sumbat msk mulut je. tp tekak ni teringin nk makan mcm2. aduyai, dugaan bulan posa...air teh o langsung xboleh telan padahal itu la paberet minuman selama hari ni.

5 comments:

~ Lady ell ~ said...

Ada isi kot. ;-)

~ Lady ell ~ said...

Ada isi kot. ;-)

Bada Ariff said...

tu la ell...lain mcm sgt...tgu cukup 'masa' baru nk test...

D_08 said...

Tabahkanlah hati umat muini Ya Allah..... aminnnn....sabo...sabooo

Bada Ariff said...

insyaAllah, sy terima segala dugaan dr Allah SWT...en D..

bila xboleh mkn, teringat arwah mak masa sakit, 5bln xboleh makn langsung...