Follower

Jom KLIK2

Jun 9, 2013

Happy Birthday Akmal

assalamualaikum
lambat 'hidup' tenet kat sini.
kul 12pm br ada line maxis & celcom
akceli, birthday akmal on 29 may td
tapi
keadaan emosi yg tidak mengizinkan
kami xde buat majlis potong kek pun
dr thn 2007 (birthdy akmal yg pertama)
kami akan sambut kat umah tok iaitu umah arwah mak sy
akmal lahir time cuti sklh
thn ni (2013) pun dh plan nk buat kek buah utk arwah mak sbb tu paberet kek dia
merangkap juga kek birthday akmal
kita merancang, Allah SWT yg tentu kan


kaedahnya
bila blk gesir tgh ni
br sy membaking
ini pun request ank teruna nk cupcake yg umi dia msk
jd la cupcake mcm ni
sekali hadap je cupcake ni
 dua beradik ni termsk iman yg xsempat nk snap gambar

nampak no "7"...kira 7 thn umur si akmal




Doa umi
spt doa ibu bapa lain yg ingin semua anak2 berjy di dunia & akhirat serta menjd muslim sejati & hamba yg taat pd pencipta Nya

Amin

*al-fatihah utk arwah mak, Allahyarhamah Asmah Binti Mat Darus

No comments: