Follower

Jom KLIK2

Jan 25, 2013

bfast ~ lontong

assalamualaikum & good morning.
korg dh bfast ker. aku, baru nk bfast. settlekn iman. dh tidoq blk. aku buh dlm buai, hanyut ngan mimpi indah pas bfast lontong. bdk ni suka lontong rupenya. kira aku mkn saki baki dia kan dr bazir ke tong sampah. masa aku suap dia xde la aku bg ngan sambal berminyak ni. aku dah confius yg aku mkn ni lontong kuah lemak atau lontong kuah minyak. belembang minyak dr kuah kcg dia. xpa la kn ada gak mkn lontong dr korg, ada bfast lontong??? takde kansss....smlm ka dulu smlm kalau bfast lontong xdikira. aku kira hat hari ni, pepagi jumaat yg smln tu maulud nabi...sesuka la kan kihkihkih...

xleh melangut lelama ni. nk pe jd chef while si iman tido dlm buai.

cuaca cun beb. kering kain bj ari smlm punya sidai. hat bj bsh ari ni dok berdendang xsiap lg org jepun tu dok basuh.

aku ini nk jual kain la. kain pasg koton.


2 comments:

kakngah said...

hrni bfas ns lemak setelah sekian lama tk mkn ns lemak. tak tau nape skrg tekak tak lalu nk telan ns lemak dah.. aku rasa kesat je ns lemak tu msk ank tekak aku.

bada said...

tanda2 nk mkn nasi ayam kot haha

lin, mi rebus depan grand union...mmg dh jd pot aku kalu ge bb...cedap ooo...