Follower

Jom KLIK2

Nov 19, 2012

Kuala Gula Sanctuary Resort


Minggu pertama cuti sekolah. kami blk kg di semnggol. en suami santak cuti senin, rabu & jumaat coz selasa & khamis cuti umum sempena deepavali & awal muharam. SELAMAT THN BARU semua.  kami hanya jln2 cuci mata tgk permandangan kuala gula. jarak umah mak dgn kuala gula ni tak sampai 15mnt pun tp dek kerana aku ni kurang explore kwsn persekitaran kg maka cuti td baru sampai ke sini. chalet atas air, lupa lak nk klik2 pic kan. mmg boleh mancing ikan dr chalet aje, nak. kat sini juga ada restoran terapung. taksilap ada masuk dlm program tv3, JJCM tu. special katanya ada ketam kulit lembut. harga ???? takpasti sbb xpergi melantak kat situ lg. tgu la next trip, ater sejengkai dr rumah jaraknya kan. harga bilik/chalet tak pasti juga sbb masa ge ritu, malas nk ke opis dia. benor2 ge ambik gambar kt signboard dia, pastu login wifi diaorg yg ciput coveragenye, tgk2 ketam halus2 ngan ikan belacak...itu je..

anak2 je lah, omaknya malas nk promosi muka hangat matahari..ngeh3x



si kecik ni, sejak jln makin laju susah benor nk ambik gambo 

ank dara request nk ambik gambo ngan bot kt blkg tu

sapa nampak ikan belacak, species ikan 2alam

ketam halus2



pas ni nk ge tgk kelip2 kat kuala sepetang...bukan kuala sepetang...kt atas sikit dr kg dew. nk kena google nama tempat sbb dh lupa, wpun lokasinya juga -+15mnt dr umah mak...hihihi

No comments: