Follower

Jom KLIK2

Jun 29, 2012

"Tuaian" yg pertama



Ingat kamdar, ingat lycra...tak boleh blahnye slogan. ^^"


makcik berjaya siapkan salah satu hasil borongan sale kamdar ritu. tudung syria yg ditransformas kpd awning keras. cun nak! maklum lah, makcik baru jumpa material pengeras utk tudung. 3bln ambil masa acu cuba try test pengeras bergam itew. pokcik telah  menjadi mangsa rela paksa utk snap pic ni. tudung ini hanya seketika aje digayakan. keesokkan harinya, makcik tukar tudung menjadi skirt ank dara. jgn tak tahu, mmg tak tahu pun, akceli tudung ni makcik didondonkan ngan skirt kembang saiz makcik ler. jd bila ank dara sorg tu tgk, dia pun nk boria ngan mak dia. sib baik saiz tudung ni ngam2 ngan ketinggian dia. sgt cantik skirt kembang dr kain lycra. makcik puji sendiri, hokey! dugaan ada gak, kalau TAK jahit tetas, jahit tetas ber arti bukanlah makcik yg menjahitnya. jdnye, dgn 2meter lycra boleh dpt 1skirt dewasa & 1skirt bdk ataupun 1lai tudung. budjet nk dijadikan pakaian "moden" dihari raya coz baju kurung adalah wajib ada utk dipakai pd hari raya.


cete pasal raya. errrmm, tgu nnt la makcik story. sedang memotong baju kurung rayalak. hah, raya aje! makcik lum ganti posa lg, nak. 


* kt fb skrg ni tgk fames skirt yg makcik buat ni. ehem..ehem...agak2 kome leh bygkan rupe skirt ni??nnt la, makcik tempek gambor, se boria ngan anak dara sorg ye ( ^-^ )

1 comment:

ilia said...

marbeles beb...bleh la aku order nanti..hehe