Follower

Jom KLIK2

Jun 12, 2012

Iman

Assalamualaikum makcik & pakcik semua. saya bdk tecik yg semakin membesar. dah lama saya x bersiaran kan? saya kan ank umi bada, jd nye kalau umi blk kg, saya kena ikut. 
- saya mcm rasa dh besar sbb saya dh ada 2 batang gg. gg saya ni sgt tajam. cara saya mengasah gg dgn mengigit dagu umi saya. kalau nk ggt abah pulak, saya xboleh gg kt dagu coz ada bulu (janggut), jd saya cari telinga abh. bukan abah aje kena ggt tinger, paklong & acik saya pun saya ggt semacam aje. janji dpt ilangkan gatal2 gusi. 
- saya pun dh pandai duduk. masa checkup 8bln, saya dpt duduk senget2 aje. makcik misi kata, "kalau ikut jadual perkembangan bayi, bayi dpt duduk tanpa sokongan pd usia 9bln". hari ini 12 june, saya lahir 18 sept maka usia saya skrg 8bln 24hari (lebih kurang ye). 
- saya skrg dh boleh berdiri TAPI berpaut la. umi saya selalu ckp, "dik, cepat jln. kakngah dulu, 9bln dh menapak."...umi saya ni nk cepat aje. saya nk enjoy zaman bayi coz leh buli umi, abh, abg caq & kakngah, hihi.
- ini jelah perkembangan diri saya. nk cete lebih2, penat lak makcik & pakcik disana membaca.






Makcik Pakcik, saya dh pandai mandi kolam. skrg ni mandi kt umah pun saya rasa mcm mandi kolam.



#Nukilan omak bdk iman yo. hihi

2 comments:

Nieza Ishak said...

Bosar dah Iman .... jumpa pun idok lagi huhuhu

bada said...

dok bodek laki aku ge ikea, leh lajak jumpa ko...