Follower

Jom KLIK2

Apr 12, 2012

Pendaftran Tahun 1 - Negeri Selangor

Assalamualaikum 


Smlm cuti yek kamu org. apa aktviti kamu org semua?? saya mcm biasa, menumpang org bekerja jln2. tp smlm kekanda epin idak le keje, mmg ktorg join adik ipar ambik stok brg niaga kt rawang & terus ktorg lunch kt keni roges. rezeki dok umah mcm tu la, keje menumpang letak montot .. hihi 



oh, saya nk share para ibu bapa yg mempunyai ank yg bakal menjejakkan kaki ke sekolah rendah nnt. saya dh jumpa link utk Pendaftran Tahun 1 bg Negeri Selangor di eSPPSEL. jom daftar sblm terlambat. kot agak2 malas nk register sendiri, bw je sijil kelahiran anak kamu org ke sekolah & pihak sekolah akan tlg registerkan. akceli, saya pun ada plan nk suh sekolah yg registerkan...mak bz nak! kehkehkeh 




 **pepagi smlm terbaca status rakan baik sms di uni, jatuh tangga kt opis sampai patah kaki. bersimen dr pangkal peha hingga buku lali. ptg smlm lak, terkejut ngan berita mungkin akn berlaku tsunami akibat gempa di aceh. risau segt sbb amaran tsunami telah dikeluarkan utk negeri2 di utara malaysia termasuk pulau langkwi. abg saya keje kt sana. Syukur alhamdulillah sehingga jam 10mlm td, amaran tsunami ditarik blk. pg ni nye berita, tsunami kecik berlaku dlm berhampiran pantai aceh & thailand (saya dgr berita sinar, ingat2 lupa detailnye cete).

No comments: