Follower

Jom KLIK2

Apr 5, 2012

Koyak Plastik

Sebelum saya sambungkan cete Pendaftaran Murid Tahun 1,



saksikan









tada................








yg biru tu je yg koyak plastik. basikal utk akmal. abh yg beli. plan nk bg masa birthday dia pd 29 may nnt tp rupenye rezeki basikal baru in advance. dh ckp ngan akmal, "ini ada birthday tau, 29 may nnt dpt kek aje ye" (hahaha, umi dia kedekut). wpun basikal besar tp masih ada 2tayar kecik sbb akmal xpandai kayuh basikal tanpa roda kecik tu lg. ingatkan sempat dia belajar ngan basikal yg tayar depan nye jem. (basikal tu abg sepupu dia punya. bg kt akmal. jd ni la 1st time beli basikal utk akmal. )

 basikal pink tu, si ilhaam punya.  ilhaam suka kaler pink jd semua nk kaler pink termasuk la basikal. syukur sgt bila abh bawa blk basikal, ilhaam xmeroyan nk basikal baru. siap ckp, "tak pe, kakngah nye basikal pun baru juga". memahami ngan situasi hanya abh dia je yg bekerja kan.

smlm dpt la 2beradik tu berbasikal semula. kalau tak, main kejar2 je



** tghmlm tadi, sekitar jam 12am, tetiba saya dpt call. pelik la, mana ada org call saya memalam buta, tambahan pulak no yg saya tak kenal lak tu. kalau zaman bujang dulu, suka je org call memalam, ahaks. pastu saya tgu org yg call ckp 'helo' dulu. sekali suara garau jantan tu terus ckp, 'leh ckp ngan en ariffin?". saya laju je balas. "ni sapa?" ngan garangnye(wah3x, mcm drama sebabak lak). "saya ni blah...."....errrkkk, mcm pelik je, terus saya pas hpon kt kekanda epin. dlm 5mnt, ada kete parking depan umah....org yg call tu cari umah ktorg. dh turun, dia bawa 1 kotak..... jeng3x...kekanda epin telah buat suprise utk kali ke 2 dlm thn 2012 ni. saya sgt terharu...sobsob...



nk tahu suprisenye apa?? nk drift org org lembah...hahaha



No comments: