Follower

Jom KLIK2

Apr 18, 2012

Itik dah KOYAK.



Nampak x, sekor itik dah KOYAK. nk kena cari yg baru ler pulak. dh 4thn saya bela itik ni. mmg byk berjasa. jasa yg xleh lupa, ia menjadi alas tido akmal yg suka berpempes tp bocor. bila anak2 demam, itik ini juga jadi alas sbb 'jelum' kepala diaorg ngan air bunga raya. bila abang & kakak dh besar, diperturunkan pd iman. saya selalu alas iman bila dh sudah mandi atau tukar pampes. saya ni manusia yg kuraang rajin, jd tanak cuci air kencing kalau tetiba iman ter- masa saya siapkan dia , hihi. sementara nk beli lain, saya lipat 2 itik ni, dpt cover montot iman pun dh cukup.


** smlm ptg iman meragam tahap dewa. terus bw jumpa makngah bedah (MNB). siapa MNB?? kenapa iman masih meragam??? kdg2 naik tensen gak kepala ni....DUGAAN utk saya gamaknye. kalau idak xtahu perangai ank sendiri. huhu

No comments: