Follower

Jom KLIK2

Apr 9, 2012

Assistant Saya

Monday morning yg mcm biasa utk saya.


Jumaat lepas, kul2pm propel slim call utk jemput saya ke majlis farewell utk saya yg berlangsung jam 3pm. nk gelak pun ada, resign dh berbulan2 (Dec 2011), baru nk buat farewell. pastu program kul 3pm, tp jemputan/call kul 2pm...bdk2 buat birthday party pun jemput kawan2 dia awal 1week. CONFIRM, saya tak pegi. hati kalau tak terguris pun, mana sempat nk pegi. dlm masa sejam nk siap anak2 lg.





Mai releks minda ngan tajuk saya td. Assistant saya spt yg diwarwarkan??? Sapa lg kalau bukan bdk kecik ni. skrg ni, dh jd assistant mengemas rumah. sejak2 dh terer drift walker 8tayar, tak cukup kemas bhgn yg separas ngan walker, dia minta nk tlg kemas periuk velanga sekaligus tlg mop lantai umah. ish3x, anak sapa la ni. kalau dia terlentang, kot dia nampak sesapa lintas depan dia (wpun kakngah sama berat ngan dia), dia akan mengedikkan kaki serta tgn, minta di dokong. 18 ni, cukup usia 7bln. dh leh faham, kalau saya marah dia. mula la buat muka cebik2. cebik la sampai nagis, ingat umi nk pujuk kamu. Agaknye, ini la penangan Sayur Kucai. yg katanye otak kekanak bijak. walahualam





 **cepat la duduk nk oi, idak la kamu meroyan 'mengejar' abg n kakak berlari..hihihi

2 comments:

kakngah said...

pinjam. rmh aku lom mop lg harini.. kehkehkeh!!

bada said...

boleh je..nnt raissa dh pandai mop, leh diaorg 2gather mop lantai...hihi