Follower

Jom KLIK2

Mar 22, 2012

Bila saya nk besar??? dah dpt....

...menyusur


ini la paberet place bila umi lepaskan saya...wihihi...





18 mac ari tu saya dh 6bln. skrg ni saya tak suka terlentang aje...saya suka golek2. td saya jumpa misi behrang utk 'cekup' 6bln. saya kena cucuk. sakit tau!! jadi saya bantai nagis kuat2, sampai ummi panic, hihi. bila nagis kuat2, ummi pun buka kedai kopi kejap. td dpt 'minum' perisa milo. bila dh kenyang, ummi angkut saya naik kete. bila dh kenyang, mata saya pun ngantuk. sempat la saya lelap dlm kete dlm 2-3 saat. keje je saya tido, ummi nk park kete je sbb dh sampai umah. errrm, berita yg saya suka dgr bila ge klinik pabila misi kata, 'berat Iman naik, skrg dh 7.8kg'. ummi tak lalu dukung saya lelama jd abah dh 'dptkan' stroller baru. itu yg saya suka, ahaks. weekned ni abh kena 'huluq2' RM utk ummi ge beli suar baru. dh byk suar tak muat. suka saya jd bby, tak nk fikir prob TAPI camna la akak yg kt pahang yg umur 15th kata tensen sampai ikut boypen tu ye?? bukan mak dia suh ge keje, mak dia suh ge sekolah dibantainya lari ikut boipen. sian kt mak ayah dia.

apa2 pun, saya dh lari tajuk ni. harap2 saya & abg serta kakak tak susahkan ummi & abh bila besar nnt.

chow!! saya nk sambung tido. saya kan bby lg, kena byk tido...harharhar

No comments: