Follower

Jom KLIK2

Feb 29, 2012

Wordless Wednesday - Video & Gambar PENDERAAN...sebak dada saya




Apa yg anda nampak dgn gambar yg dilampirkan. wpun today is WORDLESS tp saya nk nyatakan disini, saya berenti kerja dr PROPEL sbb saya risau akan anak ke3 saya yg mmg meragam sejak hari 1st dilahirkan (lain2 alasan saya berenti, biarlah rahsia *-*). jd saya takut anak saya diperlakukan begini ataupun begitu(dll). sblm ini saya menghantar 2ank saya ke rumah bby siter yg mmg sgt terkenal sgt bagus menjaga ank2 kecil(bby). utk bby yg ke3 ini, bby siter tersebut telah pindah jauh. utk menghantar ke nusery, sememangnya 1 perkara yg ngeri (kebetulan sms ingin menghantar iman ke nusery utk tempoh 10hari, muncul berita bby meninggal tersedak susu. tambah ngeri pd diri sendiri). saya sbg ibu pun kdg2 ada juga nk ilang sabaq dgn kerenah anak2 inikan pun manusia yg tak de ikatan/aliran darah nk jaga ank kita dgn sebaik2nye. jika dikurniakan seorg bby siter atau nusery yg bagus, amat la bersyukur kpd Allah SWT.


hanya 1 gambar yg saya ambil dr blogger ni. kalau rakan2 nk tgk rakaman video & lain2gambar, sila ke PINKVERSATIONS.


psst: bos uem call saya, kehkehkeh TAPI saya dh resign ...huhu..sobsobsob...

2 comments:

ajumohit said...

bada aku tak sanggup nak tengok anak2 ni, yang pasti orang yang buat mcm tu memang takde hati dan berhati batu...semoga anak2 kita dipelihara olehNya

bada said...

sampai betul ati diaorg buat mcm tu...buat org bekerja mcm ko musti mcm trauma nk ada ank kecil kan??