Follower

Jom KLIK2

Feb 9, 2012

Free lagi...


dpt dd dr diapers pulak. saiz M. kenapa pakai cecepat sbb 'drumstik' iman makin tembam. nnt tak muat. sblm ni dh sedekah 1 beg dd yg tidak glamour jenama pd jiran yg baru bersalin sbb en suami salah beli saiz dd. en suami beli saiz S. rezeki jiran saya la tu. ingat nk 'pos' ke org lembah tp ank dara dia umur 2bln pun dh 6.5kg. takkan skrg dh 3bln pakai saiz S, kan...kan...


yang ini la, 2nd time dpt voucher. ritu dh dpt. jd RM terkumpul skrg 20 hingget. nnt nk usha kt Little Whiz, kot2 leh redeem ngan benda lain, BOLEH KAH???? hihi

3 comments:

kakngah said...

ank aku pkai sz m dah skrg ni... huhuhu!!

bada said...

bagus2..kecik2 bior mantap...hihi...iman skrg leh dukung dlm 10mnt pastu lenguh...sib baik dia ok dlm stroler... :p

Zuraida Rahim said...

bada, aku pun ada voucher ni RM 20 kalau ko nak informlah sbb x pakai pun..