Follower

Jom KLIK2

Dec 9, 2011

Kenduri Kawin WaWa - 4/12/12



SELAMAT PENGANTIN BARU



WAWA & PASANGAN



malu2 miow... :=)

terserlah seri pengantinnye, sesama merempit ni


selingan

ini pun pengantin baru juga

SLMT PENGANTIN BARU

DILLA & PASANGAN

PADA 1 . 11. 11


baju oren ni jue & seorg cikgu & seorg bini org, kehkehkeh


2 org pengantin baru :)






ini yg nk story sgt. diaorg ni member kamcing fakulti ekonomi dulu. geng stay up, geng cilok soalan, geng copy tesis, geng rempit dll la. kami ada 8 org, yg dah kawin 6 org. yg meriah ramai anak adalah SAYA, hahaha. mak pd dilla pun bolat mata bila saya ckp ank saya dh 3org, kehkehkeh. whts ever la kan. yg best bila dh +- 8thn xjumpa, diaorg ckp saya KURUS. suka tau!! harap2 akan ada ckp saya kurus. katanya kalau 10org ckp kita kurus, maka kita mmg benar2 kurus. saya pun tak pasti, fatwa mana saya ambik. yg pasti ni, ke'kurus'an ni mungkin sbb saya full bf ariff muhammad iman.

@ Giant Batu Caves. best bf sbb saya bawa ariff muhammad iman je. tak de beg susu dh. kalau idak, masa jd EP..sendiri mau hingat. dh mcm bby minum FM lak. memula sampai kl kami ke tesco selayang. ariff muhammad iman meragam. selamber saya bf dia kat kawasan pakaian kanak2 berbekalkan nursing cover yg saya buat sendiri. tu...tu... nursing cover kaler kelabu terang. saya dh mcm ustazah tp ank pompuan pakai short. mmg tak boleh blah ini ustazah, kehkehkeh




mood nk tempek gambo byk2 sbb tak de story yg menarik pasal saya pun.

No comments: