Follower

Jom KLIK2

Nov 9, 2011

PERINGATAN - Ini Bukan Aiskrim Polar







Yup! semestinya bukan makanan. ia adalah idaman para ibu yg penat menghayun buai. cewah. Jenama Polar mmg hebat. kenapa hebat??? abg saya telah menggunakan Polar Biru (model tak ingat) ini selama 10thn, baru dia lingkup. anak saya no 1 & 2 merasa naik Polar Biru. Utk Polar Kuning (rujuk gambar diatas)dpt jaminan selama 6bln, jd bby no3 merasa naik Polar kuning aje lah. Polar kuning xde lagu, huh..kering tekak la bila nk tidokan si kecik. tp bila dh tido...yeezaa..lama beb..mcm2 keje saya leh buat :)

kot2 ada ibu berminat, boleh order. Harga RM 265.00 excluding postage. saya ingat, utk ge tlg beli buai ni jika kwn2 order, min 5 unit...at least idak bazir minyak kete kalau beli sebiji je kan. saya beli terus dr kodai ni. hihi...

No comments: