Follower

Jom KLIK2

Nov 30, 2011

GiveAway - Friso ajak ge POOL PARTY...

Korang perasan x, kt tv ada iklan Friso Pool Party??? Jd saya telah terima jemputannya (maybe pas saya terima Sample Free ari tu)




Muka depan kad jemputan


Muka depan yg boleh dibaca dgn lebih terang


errm, cer korang baca ... masuk Sunway Lagoon utk 2 dewasa & 1 kanak2 secara FREE, jd saya nk bg la pada korang sbb confirm saya xdpt pegi ngan bby Iman tecik lg. Dengan suka hati, saya melancarkan GIVEAWAY tapi bukan di blog ini TAPI di blog baru saya iaitu MY GCL yg dikhaskan utk Giveaway, Contest & Luckydraw.


Mari la join. rasanya adiah yg dilampirkan ni berbaloi-baloi.jom terjah MY GCL blogspot utk menyertainya.


Sekian

2 comments:

farz zull said...

huhu...cnfirm2 x boleh pergi...busy midsem masa tu..;p

ARIFFDA said...

iye ke??? siannya...belajar rajin2 ye :)