Follower

Jom KLIK2

Nov 15, 2011

Buka Buku Lama

Assalamualaikum
selalu kita dgr org ckp, Buka Buku Baru
TAPI saya pulak Buka Buku Lama





Buku ini la menjadi panduan pemakanan utk anak2. bukan kata rujukan dr org tua tidak berguna, tapi buku ni menjadi cetusan idea utk sajian anak2. dah 6thn menjadi milik saya. setelah menjadi rujukan utk akmal & ilhaam, saya simpan & skrg ni saya kena review blk menu2 sajian utk iman. selalunya saya merujuk buku ketika mula ank2 diperkenalkan dgn solid food (6 mths) sehingga mereka boleh makan makanan yg lebih keras spt nasi mcm kita makan. sampai tahap tu, maka akan berkubur la buku ini & akan berkubur terus sbb dh takde plan utk menambah..penat kau, yg no3 ni mcm2 peel.. hihi...


bukan nk promote la tapi mmg bagus sgt2 utk ibu2 semua. sharing is caring. majalah pa & ma pun rujukan utama semasa 1st bby. seingat saya, en suami yg belikan sms saya 1st time admitted utk bersalin 1st bby.


No comments: