Follower

Jom KLIK2

Nov 4, 2011

Blog (TAG, AWARD & GCL)

assalamualaikum


dh bertahun blog saya ni, tetiba hari ini saya rindu saat kena, TAG & diberi AWARD.
dh mcm homework. rasa bersalah bila tak buat. bermula dr ko TAG aku & aku TAG ko, mcm tu juga bab AWARD, maka terjln persahabatan. abis kes TAG & AWARD, timbul pulak GCL (Giveaway, Contest & Luckydraw). zaman giler join GCL ni, mula2 frust sbb tak pernah nk 'kena'. usaha lg, GCL yg mudah2, akhirnya ada juga yg saya menang. ganjaran yg diterima melalui pos, sampai posmen pun heran tgk saya yg terima parcel everydy. ada tu sampai adiah pun tak sampai2. saya pun dh lupa, hihi...akceli byk juga (byk kah? hahah) la adiah dr kategori GCL yg saya lum terima. dh makan thn pun. dh lupa pun, saya pun tak simpan atau nak tuntut adiah dr penganjur sbb kalau dia ikhlas buat GCL, musti dia ingat apa janji dia pada peserta :)

2 comments:

kakngah said...

ala..
aku pun ada hadiah yg menang tahun lepas.. dah nakmasuk tahun baru tak gak sampai2 kehkehkeh!!

ARIFFDA said...

tak harap hadiah pun tp keikhlasan...hihi...