Follower

Jom KLIK2

Nov 24, 2011

Alhamdulillah, usia Iman skrg meniti 3bln & masih dpt milk dr umi. bukan direct TAPI expressing pumping (EP). production umi pun, alhamdulillah meningkat sejak berkerja.
mungkin sbb hati ni sentiasa happy dgn INI :)

Dan mungkin juga dgn minuman yg baru 1 week saya amalkan. Tujuan asal saya minum nk turunkan panas dlm badan Iman sbb ada org tuan di kg ni ckp, "anak kamu kuning lama ye & skrg meragam. mungkin panas dr demam kuning belum keluar habis". itu la niat asal saya membelinya & tak sangka iya bg effect lain lak. kandungan minum ni pun ada madu & kurma. kedua2 kandungan tambahan ini kan antara milk booster para ibu yg menyusu bby.





Saya beli yg ada campuran Madu & Kurma. Harga dia RM48. MAHAI...sib baik bukan saya yg kuarkan duit, kehkehkeh.

Dr pemerhatian dlm 1week pengambilannya, Iman pun semakin ok. Tak de meragam mlm. Najis dia pun baru normal (kalau idak mcm bdk kuning). Syukur pada Mu, ya Allah. 3rd bby yg byk benda yg saya belajar.

N3 ini utk sharing2, mana tau jika ada sahabat@ibu yg mengalami prob mcm saya. jgn tensen & mengalah. Pohon pada Nya, Insyallah diketumukan jalan penyelesaian. Amin


note:
cubaan menyusukan Iman wpun as EP mom BERJAYA utk 2bln. Berdoa agar dpt meneruskannya sehingga usia Iman 6bln. kemudian kita cuba sampai 2thn :)

2 comments:

kakngah said...

ok la tu..
lebih kurang je harga dgn setin FM
hihihi!!!

ARIFFDA said...

kome idak beranak lagi ke?? teruja nk tau jantina ni...sbb 2011 ramai bby boy.. :)

nk buang panas/kuning... +ve kan diri, hihi...mcm beli shaklee juga la..trial pack 80 utk 1bln, sama 2tin FM..wakaka..