Follower

Jom KLIK2

Jul 6, 2011

Mlm2 begini.....

SAYA NK MAKAN BEGER SBB SAYA 'RAJIN' MASAK...

KALAU TAK DPT INI






LEH TIBAI YG INI KAN







YUMMY



TAPI


semuanya hanya angan belaka...sbb ini jam, KFC udah tutup kodai & sesungguhnya McD mmg tak ada dikawasan tg mlm, behrang, slim & sewaktu dgn nya. paling dokat nk santap McD kena ke Rawang ataupun Ipoh. kot nk kata ngidam, tak kuasa saya nk bazir tenaga n xtra RM ge beli beger jauh2. pegi beli lapaq, blk dr beli pun lapaq.


MAKA







ini je la beger yg masuk tekak saya. sodap juga. tp jgn percaya dgn itu gambar sbb saya pinjam gambo yg en google ada. kedai yg saya beli beger siap ada lampu lip lap, lip lap...mcm dh raya...


gambar beger???
TAK ADA. udah selamat dlm perut. org dlm pun berputar je bila dpt makan :)

2 comments:

kakngah said...

tadi tgk iklan GCB mekD.. adam pulak yg ngidam
hahahaha!!!

ARIFFDA said...

omaknya leh tumpang ngidam tu...apa lg, ke rwg le wey...hihi