Follower

Jom KLIK2

Jul 7, 2011

28 weeks




usia adik baby skrg 28 weeks. dh scan. standart KKMnye scan check uri & kedudukan bby. idak pula mencari status sex adik bby. saya mcm biasa juga, tiap kali pragnant bab jantina ni saya suka SUPRISE. bior masa dia keluar baru tahu kan. skrg pun dh start basuh baju bby & uniform pantang. baju bby sgt ler byk, kata adik bby ada abg & kakak :). tp saya beli juga baru baru utk adik bby. takkan nk pakai bekas2 aje. saya beli dlm 2-3pasang aje.


brg keperluan lain yg saya beli on9 spt Breastmilk Storage Bags, Breastmilk Bottle & Washable Breast Pads. saya shop di sini. kat sini le yg saya rasa brgnye murah2. nk cari b.pump & aksesori lain. set bersalin saya malas beli sbb 2kali beli sblm ni, semuanya dpt kat cik nah n cik yam....saya tak lalu makan...hihi




32weeks nnt scan lg...utk 3rd time ni saya tak de minum air gula lg tp every month musti kena ambik darah. agaknya diorg check dr darah kot...apa2 je lah :)

No comments: