Follower

Jom KLIK2

Jan 4, 2011

Pemenang sudah mari ....

salam.
maaf kena lambat umumkan keputusan GA.
spt yg dijanjikan 3yg bertuah akan menerima 'adiah' dr ariffda.
bermula dgn print & gulungan 93 nama peserta.
dari opis & disambung ke rumah utk mencari peserta bertuah
maklumlah, 1st week every month, keje kira RM & OT je ~semua duit org~
ngan ank2 sekolah di sekolah baru
nanti la cete kerenah anak2, 1st day di sekolah baru :)







mereka-mereka sbg peserta telah dizahirkan di atas kertas berwarna kuning ~ smile ^-^ ~




















dimasukkan ke dlm bekas yg tak cantik langsung. en suami ckp, "cer letak dlm bekas cantik sikit". ~smile again~



















cabutan yg berlangsung pd jam 12.oo tgh mlm pd 4 Jan 2011. hasil cabutan tangan en suami. minta tlg en suami coz ariffda di ILHAM kan dr nama en suami & saya ~smile again n again~

AKMAL pun hasil production ariff & da juga ~ ^-^ ~




en suami yg iya2 photoshot 3 finalis :)














akhirnya, baca sendiri.
TAK NAMPAK????





















yang ini nampak tak????
TAK NAMPAK juga????











ececeh, takkan la tak nampak....wokey la
dengan lafaz BISMILLAH en suami, ARIFF & saya, DA
mengumumkan PESERTA BERTUAH ARIFFDA'S 1st GIVEAWAY adalah :-

peserta no 2. Asleenda
peserta no 4. Nana
peserta no 20. Miza Yusuf


cuma disini saya nk bgtau apa yg en suami ckp....iya, en suami ckp ni, "kena bg cash, cer adiah tu dlm bentuk fizikal, nnt org kenang awak juga". hahaha, ada ke org kenang saya pas ni :)....jadi saya mengambil nasihat dr en. suami . hanya keIKHLASan dr kami, ARIFFDA.

kpd 3 pemenang yg bertuah ni, sila lakukan tindakan spt biasa sbb saya nk POS brg korang ek. ala tindakan meng-email ke (koleksi_indah@yahoo.com), nama+alamat+perkara yg sewaktu dgn nya utk saya suh pakcik posmen menyampaikan adiah dgn selamat.




13 comments:

SyUhAdA said...

thniah kpd pemenang2~!!

trutama kpd miza..

thniah ye~!

Miza Yusof said...

salam. kak miza datang tengok result.
alhamdulillah miza menang :)
terima kasih buat akak sekeluarga.

Miza Yusof said...

akak, miza dah emailkan detail.
dapat ke tak dapat bagitau yaa :)
terima kasih :)

asleenda said...

hehhe..
macam tak caye je nih..
gosok2 mate lagi..hehhe..

ok2..sekarang jugak saya email..
tenkiu kak..:D

Nana said...

peserta no 4. Nana

tu saya ke?heheh
takut ada nana lain
anyway dah email..
tq

ARIFFDA said...

utk syuhada...tahniah utk awak juga sbb join GA :)

ARIFFDA said...

miza...wokey...akak check ye :)

ARIFFDA said...

asleenda...kenapa, tak percaya??? hihi...

ARIFFDA said...

nana...CONFIRM, awak la peserta bertuah tu.. :)

aanie said...

tahniah semua pemenang...:)

Jieda said...

salam..tahniah kepada pemenang

nadiah said...

salam..tahnaiah pemenang..

akmafaizal said...

Tahniah para pemenang.. nnt join ga opismate akma plak yer

http://akmafaizal.blogspot.com/2011/01/opismate-giveaway.html