Follower

Jom KLIK2

Aug 3, 2010

1st time join GA

salam
dah lama aku tak jenguk 'rumah ke2' dan rumah rakan2
nasib badan betui
cpu kat umah lak lingkup
ni baru dpt balik
ntah apa yg merajuk pun tak tahu la
monitor lak mampus terus
yg guna skrg pun
pinjam kat jiran sblh rumah
***jiran sblh umah aku adalah adik ipar aku, hahaha



************************
hari ini 3rd august
selamat hari lahir utk MAK
lov u mak
call mak tadi
n mak ckp along belikan kek
aku n akmal n ilhaam hanya nyanyi melalui hp aje
hadiah utk mak masih belum diberikan lagi
tgu RAYA ye mak
musti mak terkejut
mcm every year nye raya la
hihihi





*************************
nak cete pasal 1st time aku menang GA
lama juga la
cik penganjur kita bz rupenya
senin tadi baru aku dpt 1 bungkusan
TERIMA KASIH CIK PENGANJUR
wpun dh berbulan2 lamanye para pemenang diumumkan
skrg baru terima
ini la adiahnye










mmg sesuai ngan masa & ketika
sbb mouse aku pun rosak




note:
mouse yg comel, sampai akmal n ilhaam berebut. dh aku kena cari lagi sebiji mouse,hihi



3 comments:

Josh Healy said...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

Adyshariz said...

comey mouse tu..

ARIFFDA said...

aisha...tq...:)