Follower

Jom KLIK2

May 23, 2010

AWARD dr NEY :)

dah lama tak dpt award
so award ini dr NEY
TQ




1- Apa yg bermain difikiran anda sekarang ni??
nak tido tp baru jumpa AWARD ni, jadi sedang berusaha utk memposting nye :)

2- Apakah nama samaran u'all??
nama samaran, masa zaman chating kat MIRC adalah SURAYA..kehkeh...tp skrg tidak lagi..saya lebih suka nama BADA

3- Berikan 3orang yg u'all sayang...
camna ye..ramai saya syg ni...tp 1st mak+arwah abh la..2nd my hubby..3rd anak2...

4- Panggilan utk siDIA
YANG...hihi

5- Hadiah yg korang impikan dari seseorang yg istimewa..
saya inginkan suprise dr my hubby tp dia bukan spt lelaki yg suka ROMATIK2..hahaha...abis, nak buat camno..itu jodoh & saya terima...kehkehkeh

6- Blog mane yg korang suke visit??
huhuhu..niat dihati semua blog dlm bloglist, saya nak melawat tp apakan daya, rutin as ibu buatkan saya melawat blog brg2 bby..hahaha...tp blog rakan2 yg hupdet, insyallah saya terjah...

7- Tag kan kepada 15org rakan blogger korang..
wow..ramainye

1. kakngah
2. zaikulim
3. nieza
4. eyrn
5. dahlia
6. ilah
7. hajar
8. zulko
9. kembara kertas kosong
10. ell
11. alang
12. zaila
13. yanadzul
14. faiezah
15. hasrol nizam

maaf, no 16 ni, saya tambah :p
16. semua rakan blogger yg saya tidak senaraikan





2 comments:

hajarus said...

hajar dapat award lagi... best2.. macih kak.. ooo beserta tag yer... ;d

ARIFFDA said...

sowi hajar...aku lupa nk inform...hihi