Follower

Jom KLIK2

Dec 2, 2008

stay d'same..."award bersyarat"

1. Sapa yang dapat award nih leh letak dalam blog memasing
-sila2 rakan blogger, jgn malu2 nak ambik award ni

2. Link semula kepada orang yang bagi award nih..
TQ Jade for the awards...

3. Bagi award nie kat 7 orang bertuah
#mommy sarah
#ida - NadNaf mommy..
#jade the return award...hahaha
#umie...kumpul award byk2
#nina, aku tau hang mmg tak de keje...
#super mummy - kalau ada masa, buat la...
#amibest - ami dah balk malaysia...buat la, kalau ada masa
#ell - hadiah 4ur bezday...ke 28
#mommy lin - buat la blog...ko la org paling degil aku kenal, wakaka

4. Tinggalkan la mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kat orang tue.
roger n out....

3 comments:

Anonymous said...

wakakakakaka!!!! aku pun xtau nk komen ape ats kedegilan aku ni... tunggu la... kot2 thn baru nant.... bley????

ARIFFDA said...

boleh...boleh blah...mai la join d'club....

ladyell said...

ini je ko bagi tuk hadiah bday aku...?neway,tq..aku dh ada ..tp dr ko aku amik gak....maceh....