Follower

Jom KLIK2

Dec 11, 2014

Triple harga promo dr Shaklee

No comments:

Terkejut mak.

Kebiasaan, shaklee bg sebulan  1 supliment utk harga promo.

Kemudian, shaklee bg sebulan 2 supliment utk harga promo.

Lg terbaru, shaklee bg sebulan 2 supliment utk 4 harga promo.

Dan yg plg terbaru iaitu pd 10 Dec, shaklee bg 3 supliment dgn 5harga promo.

Hamboi.
Mcm org yg bc ni faham apa yg ko nk sampaikan?
Hihi...

Hubungi saya 017-6813489 jika korang nk try Collagen, Vita C & Vita E yg tgh promo ni.

Pitam gak wey bila shaklee bg byk2 promo utk Year End Sale 2014...hihi
Majoriti custromer grab by set.

Dec 4, 2014

Fakta Dish Shaklee Concentratw

1 comment:

Sekilas fakta mengenai Shaklee Dish Wash Concentrate

Get Clean Dish Wash ternyata:
• Lembut pada tangan
• Semulajadi, berasaskan tumbuh-tumbuhan
• Tahan lama kerana kepekatannya
• Menjadikan pinggan bersih berkilau
• Hanya beberapa titisan dapat mencuci timbunan pingan mangkuk di dalam sinki

Tahukah Anda?
Sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan yang berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan sodium dedecylbenzensulfonate. Kedua-dua kandungan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata.

DishWash Concentrated tidak mengandungi bahan-bahan tersebut mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

Perbezaan Shaklee
- Selamat
- Tidak bertoksik
- Hipoalergenik
- Tanpa klorin
- Lembut pada tangan
- pH seimbang
- Tanpa bahan kimia berbahaya
- Berkesan

~ Amat berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak

~ Formula pekatan yang hanya sedikit diperlukan untuk mencuci pinggan mangkuk yang lebih banyak.

~ Buih Sabun yang lebih tahan lama

~ Mesra alam
~ Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
~ Biorosot
~ Tanpa fosfat
~ Bungkusan boleh dikitar semula
~ Tanpa bahan pewarna
~ Selamat untuk sistem septik dan pembentungan

Sebeenarnya...saya dah menggunakannya hampir 6 bln lebih.. (dah gunalah baru berani cerita...sbb kalau tak tahu..takdelah nak pandai2 cerita..kan kan..pendek kata..mmg i sukerr...mmg betullah Shaklee ni produk ajaib..daripada vitamin kepada segala pencuci2 rumah ni.... tak kenal maka tak cinta.... )..tapi mmg jimat wooo. Sebotol tu tahan hampir 3-4 bulan tp sayanye dish wash tahan lebih dr anggaran yg shaklee bg sbb saya guna utk cuci botol susu anak& alatan breast pum shj.

Jimat sungguh .... teramat jimatnya.... ..Pendek kata. bukan je jimat..tapi selamat...berkesan..mesra alam... I Love it.. belum cuba belum tahu.. betul tak...

Nk cuba x?
Kalau nk cuba, hubungi saya Bada 017-6813489

Dec 2, 2014

Slmt bertemu, December 2014

2 comments:

Assalamualaikum.
Kita  menjejaki december.
Bulan  yg plg bz utk persediaan buka sklh.
Mcm nk raya.
YES sana, YES sini.
Saya pun tergolong dlm geng bz mcm2.
Lg berapa hari saya akn tamat bljr di GiatMARA.
Dlm dok kalut dgn aktiviti sendiri, ank2 pun makin besar.
Suami pun makin tua.
Hihi...suami je yg tua...

Pglm menyusu ank sambil bljr & bekerja ni mmg mencabar.
Tp saya rasa seronok juga, bila blk dr sklh, menerokam ank kecik ke kita. Seronok2 sgt.

Tp menyusu kali ini idak lak sepenat/letih nyusu ank ke 3 ritu.

Dulu...jgn ckp la...sakit blkg...mungkin sbb membongkok...
Dgn muka letik tahap baru pas bergaduh dgn raksasa...hihi...tp penat mcm mana pun, anak itu juga la penawar. Ntah la...camna la nnt bila saya naik kete & xpegang bby...musti rasa ralat....kihkihkih...

Ok lah...take care korang.
Skrg musim hujan lebat sesgt...

Tata...